Jaren later kwam het IKEG weer op mijn pad, toen vrienden uit mijn gemeente wezen op de nieuwsbrief waarin iemand werd gevraagd om als vrijwilliger op het kantoor te komen helpen. En zo begon ik in maart 1996 als vrijwilliger op kantoor en hielp bij diverse werkzaamheden. Ik begon met het inpakken van werkjes, maar al snel werden mij andere taken toegewezen die precies in mijn straatje was – administratie en financiën. In mijn tijd als vrijwilliger had ik geen vast betaalde baan. Destijds waren de id-banen ingesteld door de regering (Instroom/Doorstroom). Op deze manier ben ik (destijds tijdelijk gesubsidieerd) in april 2001 in loondienst gekomen bij het IKEG.
Nu meer dan 20 jaar later ben ik nog steeds werkzaam op het IKEG hoofdkantoor in Apeldoorn en heb mij verder kunnen ontwikkelen op het gebied van financiën, vormgeving en lay-out en de laatste tijd ook steeds meer social media (website, Facebook en Instagram). Mijn takenpakket is ondertussen erg divers geworden: lay-out van de landelijke nieuwsbrief en gebedskalender; lay-out van handleidingen/folders; boekhouding; bijhouden/bewerken van onze website met webshop www.ikeg.nl; posts plaatsen op Facebook (IKEG – CEF the Netherlands & IKEG België – Vlaanderen) en Instagram (ikeg.cef) etc. En ik zal heus nog wel wat vergeten zijn.
Ik ben de Heere dankbaar voor het fijne team dat we mogen hebben. Een betrokken team met een brandend hart om de Heere te dienen. Ik hoop nog vele jaren hiervan deel uit te maken.